Bedre sent enn aldri

Her kommer bildene som jeg ikke fikk lastet opp til kunst og fellesskap-innlegget.

En mann som enten spiser eller spyr bilder.Et speil. Harer som danser. En svær gullkule. Spøkelses-Jette. Jeg var inni en merkelig glass/speil-labyrint. Ville kaniner var det nok av. Dessverre fikk jeg ikke tatt så veldig gode bilder, men dette liker jeg; kanin i midt-sprang. En av de stiligste skulpturene i mine øyne: vrakbil rundt påle.  Man kunne også gå ned i «hullet» og se bilen fra undersiden. Dette kunstverket het «Fuglebad». Et svømmebasseng i barbie-størrelse. Gorilla, sigarett og en gigantisk P – ikke helt hva jeg vil kalle kunst, men ok. Dame i et tre. Lysende skilt. Vet fortsatt ikke hva skriften sier.. Skjellettben. Enkelt og greit. Blader. Tror man kunne bruke dem som benker, men jeg prøvde ikke. Zombiebarn. Bilringer gjort om til kunstverk. Dette var seriøst bare en samling med gamle kjøleskap. Først trodde jeg at det var en skrapplass ved siden av parken, men ved nærmere etterskuelse viste det seg at dette også var kunst. øøøh…Rar, liten kattepike på toppen av en påle. Flere kaniner. Dette var et avsperret område, bildet er tatt gjennom et vindu. Et helikopter på et tak. Kunst, eller bruksting? Jeg er faktisk ikke sikker. Domen i horisonten. Dette bildet tok jeg på vei tilbake til sentrum, mens jeg ruslet ved siden av Rheinen. Dagens: denne mannen hadde selvlysende vanter på seg! De var helt utrolig orange, og passet ikke til ham i det hele tatt (tror ikke de ville ha passet til noen, men likevel..).

 For de som ikke har lest innlegget som disse bildene hører til, er det bare å scrolle seg nedover bloggen.

Published in: on 15.03.10 at 4:34 pm  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://voodoobaby.wordpress.com/2010/03/15/bedre-sent-enn-aldri/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

